Jump to content
English
Sign in to follow this  
Monic Gakllant

Communication avec nos clients

Recommended Posts

Bonjour,

 

Suite à l'envoi électronique via ImpôtExpert Pro de déclarations d'impôt de nos clients, , nous recevons certaines correspondances de l'Agence du Revenu du Canada, adressées à nos clients mais à l'adresse postale de notre organisme,  Nous avons vérifié les dossiers des clients, montage de l'entrevue et tout semble avoir été effectué comme il se doit.  Comment trouver dMou provient cette erreur?

 

Merci pour votre support

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

© 2013 ImpôtExpert, Thomson Reuters. Tous droits réservés. Politique de confidentialité
×
×
  • Create New...